ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137
نوشته شده توسط : ارغوان

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های اسنوا

تبلیغات گسترده تلویزیونی برند سامسونگ موجب شده تا کمتر کسی را بتوان یافت که با این برند و تاریخچه آن آشنا نباشد، اما اگر احساس می کنید که قبل از بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا نیاز به آشنایی بیشتر با این برند دارید اصلا نگران نباشید، چرا که ما در این بخش به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های اسنوا پرداخته ایم تا همه شما قبل از خرید این محصولات در مورد اعتبار و سابقه این برند اطلاعات کافی را داشته باشید.در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

  • ارکان ساختار نوین ایرانیان که به اختصار اسنوا نامیده می شود در سال 84 در ایران تاسیس و با هدف ارائه بهترین لوازم خانگی پا به بازار گذاشت، برند اسنوا در تولید لوازم خود همواره در تلاش است تا به فاکتور های جدید و نو توجه کند تا بتواند مشتریان را تا حد بیشتری راضی نگه دارد، برای مثال طراحی محصولات اسنوا همواره یک سر و گردن از اغلب محصولات ایرانی بهتر بوده و هست.
  • همچنین رفع ارور این لباسشویی به آسانی انجام میشود.

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 7 کیلویی مدل SWM-71137

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 7 کیلویی مدل SWM-71137 با رنگ نقره‌ای یکی از مدل‌های اقتصادی شرکت اسنوا می‌باشد. ظرفیت مخزن این ماشین لباسشویی برابر با 7 کیلوگرم است. سرعت موتور 1000 دور بر دقیقه است و نوع موتور محصول به صورت یونیورسال می‌باشد. موتور یونیورسال با دو جریان برق AC و DC کار می‌کند. نمودار مصرف انرژی این مدل ماشین لباسشویی اسنوا روی +++A قرار دارد که به لحاظ مصرف برق بهینه می‌باشد. ماشین لباسشویی به صورت تمام اتوماتیک بوده و میزان صدایی که توسط آن تولید می‌شود 55 دسی بل می‌باشد. پهنای درب این محصول 50 سانتی متر است و طراحی آن به صورت کاوردار است که یکی از جنبه‌های زیبایی این محصول می‌باشد. 

این موتورها با سیم پیچ های استاتور به صورت سری از طریق یک کموتاتور به سیم پیچ‌های روتور متصل می شوند. اغلب آنها به صورت AC هستند. موتورهای یونیورسال گشتاور اولیه نسبتاً بالایی دارند که می‌تواند در سرعت بالا شروع به کار کند. وزن کمی دارند و نیز جمع‌وجور هستند. در این محصول درام هگزا به کار گفته شده؛ طراحی منحصر بـه فرد درام هگزا موجب افزایش سطح تماس لباس با مواد شوینده شده که در نهایت کیفیت شستشو را افزایش میدهد. همچنین در طی فرایند شستشو، از الیاف لباس بـه طور کامل محافظت میکند.

 

سایر مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 7 کیلویی مدل SWM-71137

ماشین لباسشویی مدل SWM-71137 دارای صفحه نمایش LCD می‌باشد. این مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مجهز به فناوری نانو سیلور می‌باشد. از فناوری نانو سیلور برای رفع بوهای نامطبوع، میکروب زدایی و رفع باکتری استفاده می‌شود. محصول دارای 15 برنامه شستشو است. از جمله برنامه‌های شستشو می‌توان به سیستم شستشوی قوی، برنامه شست‌وشوی سریع، سیستم صرفه‌جویی (ECO)، برنامه شستن لباس مشکی، برنامه شستن لباس بچه و برنامه شستشو الیاف مصنوعی اشاره کرد. از دیگر قابلیت‎‌های این محصول می‌توان به فناوری حباب ساز (Bubble Soak)، خشک‌کن و بخار شوی اشاره کرد.

 

 

موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟

یخچال و ماشین لباسشویی جزو محصولاتی در لوازم خانگی هستند که نوع موتور و کشور سازنده آن اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که امروزه موتور هایی با آپشن های متفاوت در جهان تولید می شوند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند، به همین علت یکی از سوالاتی که حتما در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا باید مورد بررسی قرار بگیرد همین سوال است که موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست.

 

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 چطور است؟

در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است باید بگوییم که برند اسنوا با داشتن 711 نمایندگی رسمی در سراسر ایران موجب شده تا مصرف کنندگان این محصول هیچ نگرانی از بابت تعمیرات و خرابی های آتی محصولات خود نداشته باشند.

پس در هنگام بروز خرابی در محصول می توانید با شماره تماس روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید و از خدمات نمایندگی تعمیرات اسنوا بهره مند شوید.

 

 

ویژگی ها

  • ·        عیب یابی خودکار

شما ممکن است در طول استفاده از لباسشویی به مشکلات مختلفی برخورد کنید؛ مثل چفت نشدن کامل درب ماشین لباسشویی یا مشکلاتی در اتصالات آب یا برق دستگاه. ممکن است بر طرف کردن این مشکلات برای شما بسیار سخت باشد و حتی نمی‌توانید به درستی عیب دستگاه را پیدا کنید. خوشبختانه برند اسنوا در لباسشویی‌های واش این واش و هارمونی فناوری عیب یابی خودکار را به کاربرده است که استفاده از آن برای همه بسیار ساده می‌باشد. به این صورت که لباسشویی از طریق نمایش چند کد بر روی نمایشگر دستگاه، به شما مشکل را اطلاع رسانی می‌کند و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنما، ایراد دستگاه را رفع کنید.

  • ·        تکنولوژی نانوسیلور

از مواردی که  باعث بالا رفتن کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا شده است، تکنولوژی نانوسیلور، یا همان آزاد شدن یون نقره در محفظه‌ی لباسشویی می‌باشد. این ویژگی از جمله ویژگی‌های مدل‌های واش این واش و هارمونی لباسشویی اسنوا می‌باشد و به از بین بردن 650 نوع از میکروب، ویروس، قارچ و… و همچنین افزایش عمر مفید ماشین لباسشویی و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

  • ·        سیستم شروع شستشو با تاخیر

این ویژگی به افراد کارمند یا کسانی که نصف بیشتر روز را در منزل نیستند، خیلی کمک می‌کند. به این صورت که شما به دستگاه برنامه می‌دهید که در چه ساعتی شروع به کار کند. با این ترفند، دستگاه را تنظیم کرده و به بیرون می‌روید و زمانی که به منزل برمی‌گردید، لباس‌ها تمیز و معطر خواهند بود.

  • ·        شستشو‌ی سریع

سری واش این واش و هارمونی لباسشویی‌های اسنوا این امکان را به شما می‌دهد که لباس‌های نیمه چرک را با شستشو سریع در عرض 14 تا 19 دقیقه بشوید. این ویژگی مخصوص افراد پر مشغله می‌باشد.

  • ·        طراحی درام الماسه

حتما برای شما هم پیش آمده که نگران شستشو لباس‌های ظریف و نازک خود با ماشین لباسشویی باشید و ترجیح دهید که آن‌ها را با دست بشویید. با طراحی حفره‌های الماس مانند ماشین لباسشویی‌های اسنوا که محیطی شبیه به شستشو با دست را فرآهم آورده است، دیگر نگرانی بابت نخ کش شدن و آسیب دیدن لباس‌های ظریف، حساس و نازک نیست.

  • ·        داشتن نمایشگر ال ای دی

ماشین لباسشویی‌ اسنوا یک نمایشگر ال ای دی دارند که علاوه بر نمایش دادن انواع ارور‌ها و مشکلاتی که باید بررسی شوند، باعث زیبا شدن ظاهر دستگاه و استفاده راحت از دستگاه نیز می‌شود.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , قیمت ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , خرید ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: